reklama

Vydarená narodeninová párty

O tom, že môj milovaný manžel oslavoval v týchto dňoch 60.rokov života som už na týchto stránkach toho napísala v celku dosť. Teraz je čas nato, aby som celú oslavu spätne zhodnotila a pochválila nielen svoju nevestu, ale aj všetkých, ktorí sa na oslave zúčastnili.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (1)

V sobotu som vstala o 6,30 hneď potom, ako mi zazvonil budík. Nemohla som vylihovať v posteli a užívať si voľno, lebo som vedela, že je pred nami ťažký a náročný deň. S nevestou sme si hneď rozdelili úlohy v kuchyni, a chvíľku sme počkali na slečny z Hotelovej akadémie, ktoré nám prišli pomôcť.

Ako prvé sme dali variť kurací vývar, potom sme uvarili rýžu, zemiaky dali piecť do rúry, a mäsko opiekli na panvici. Nechali sme sa prehovoriť od našich pomocníčok a na každý plát mäsa sme položili broskyňu, syr, šunku a dali to zapiecť do rúry. Nevesta hneď skonštatovala, že sme si mali slečny pozvať už dávno, a že nám mohli poradiť recepty na prípravu celého menu. Slečny medzi tým nachystali zeleninu na ozdobu k jedlu. O 12.hod sme mali všetko hotové, a tak sme sa s nevestou mohli ísť prichystať na oslavu. Slečny si medzi tým pripravili šunkovo-syrové rolky, ktoré sa podávali ako predjedlo, a tesne pred príchodom hostí začali nalievať Bianco Roso na prípitok.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

My s nevestou sme sa bez problémov stihli pripraviť, a dokonca naša šikovná susedka Janka nám na hlavách z vlasov vytvorila doslova umelecké diela. Musím povedať, že je veľmi šikovná, pretože nám pomohla aj s make-upom tváre. O pol druhej sme s nevestou už boli pripravené a zišli sme do haly vítať prvých hostí. Môj manžel so synom a vnukmi meškali, prišli až tesne pred 14 hodinou, kedy už boli v dome prítomní všetci hostia.

Ako prvá som manželovi blahožela ja, potom syn s nevestou a synmi, a nasledovala celá rodina. Prichystali sme päť veľkých pohárov od uhoriek ako vázy na kvety, ale zistili sme, že je to veľmi málo. Nevesta rýchlo bežala zobrať vázy, ktoré mala k dispozícií. Manžel dostal skutočne krásne, doslova ukážkové kytice, bolo ich minimálne 10. Dary boli rôzne, od poukážky na pobyt v Panorama hoteli Piešťany, cez rôzne sošky, vázy, porcelánové poháre, až po obálky s finančnou hotovosťou.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Prípitok mal náš syn, a potom sme sa už pustili do jedla. Hosťom veľmi chutilo a každý nás pochválil. Videla som, že nevesta je skutočne veľmi dojatá, a spokojná, keď nám hostia vraveli, že môžeme byť pyšný nielen na syna, ale aj na jeho ženu, ktorá sa teraz predviedla v plnej kráse a ukázala svoju šikovnosť.

Švagor sa nás po oslave spýtal, či s nevestou neuvažujeme nad založením sro, pretože sme celú oslavu zvládli bravúrne, a takéto spoločenské akcie by sme mohli organizovať nielen v našom meste, ale aj po celom Slovensku, že pomocníčky máme dobré, a zarábať by sme mohli aj po víkendoch.

Musím však povedať, že keby sme si neboli na pomoc zavolali tri slečny z hotelovej akadémie, tak len veľmi ťažko by sme boli všetko sami dve stíhali. Pretože neustále bolo treba prinášať a odnášať taniere, a potom nosiť na stoly zákusky, pitie a všetky riady aj umyť.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Moje obrovské ďakujem patrí touto cestou najmä mojej neveste, ale aj dievčatám z hotelovej akadémie Lenke, Zuzke a Katke, ktoré boli našími veľkými pomocníčkami. Sami všetko zvládli a po oslave spravili v dome taký poriadok, akoby sa tam nebola konala nijaká oslava.

PS: baby, dúfam, že ste nezabudli, a čítate si to tu teraz, ja som Vám povedala, že o Vás napíšem. Aj keď nie som spisovateľka, ako ste si mysleli, ale ako som Vám povedala, rada dám svoje myšllienky na známosť aj druhým.

Katarína Malovcová

Katarína Malovcová

Bloger 
  • Počet článkov:  23
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Obycajna zena ktora rada cita knihy rozneho zanru a momentalne vyplna volny cas pisanim blogu Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu