reklama

Lietať sa skutočne oplatí

Zdá sa mi to až neuveriteľné, ale popritom, ako si manžel hľadal letenku za výhodnú cenu do Londýna som zistila, že cesta lietadlom je nielen oveľa rýchlejšia ako autom, ale aj bezpečnejšia, a čo je pre väčšinu z nás asi najdôležitejšie aj najlacnejšie. Veď ak si vezmem len seba samú, tak ak každý deň prejdem od Piešťan do Žiliny a späť tak preveziem 25€, čo je podľa mňa vcelku dosť a môj muž za letenku do Londýna zaplatil 55€ /tam aj späť/. Je to až neuveriteľné.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (2)

Rozmýšľala som, ako je možné, že letecké spoločnosti dokážu ponúkať letenky za tak nízke ceny, a pritom byť stále v pluse. Také lietadlo síce odvezie niekoľko stoviek pasažierov, ale spotrebuje predsa aj obrovské množstvo paliva a tiež je potrebné zaplatiť ľudí, ktorí sa starajú nielen o komfort a bezpečnosť cestujúcich. Predsa je potrebné zaplatiť nielen pilota a letušky, ale aj ľudí, ktorí pracujú priamo v centrále na letisku, rovnako ako aj opravárov, výpravcov a vôbec všetkých naokolo.

Slovenský prepravca Skyeurope skrachoval a vidíte, množstvo iných prepravcov stále funguje a darí sa im, ktovie, čím to je, že na Slovensku krachujú takmer všetky spoločnosti, kto je zato zodpovedný? Zlý manažment, neschopní ľudia, alebo kto vlastne? Žeby zlé stroje? To asi nie.... Veď keď sme s mužom hľadali letenky do Londýna za najnižšie ceny, zistili sme, že existujú stovky webových stránok, kde sa doslova bijú o klientov a ponúkajú skutočne lacné letenky za nižšie ceny. Ceny sú síce nižšie len o niekoľko pár euro, ale kto hľadá, ten skutočne nájde. A základom je, že čím skôr si letenku kúpite, tým máte väčšiu šancu získať ju za lepšiu cenu.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

O výhodách internetového predaja leteniek som už písala v mojom minulom článku. Myslím si preto, že je hlúposť tvrdiť, že ceny leteniek sú vysoké, skôr naopak, ceny leteniek sú veľmi nízke a lietať sa oplatí. Najmä letenky Ryanair, či Wizz Air sú skutočne prístupné každému.

Dokonca moja spolupracovníčka Janka mi povedala, že si už teraz objednali letnú dovolenku na leto 2011, a využili tzv. first minute a nepôjdu už autom, ako po iné roky, ale lietadlom, pretože keď si letenky objednali už teraz zaplatia za štyri letenky len 120€ čo sa skutočne oplatí, a za pobyt len 590€ pre dvoch dospelých a dve malé deti. Bývať budú v apartmánoch a v cene majú zahrnuté raňajky a večere v hoteli, ktorý sa nachádza len 500 metrov od ich apartmánu.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Som presvedčená, že na internete sa oplatí hľadať, pretože človek tu nájde naozaj všetko! Od leteniek, cez dovolenku, až po oblečenie, či potraviny.

Katarína Malovcová

Katarína Malovcová

Bloger 
  • Počet článkov:  23
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Obycajna zena ktora rada cita knihy rozneho zanru a momentalne vyplna volny cas pisanim blogu Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu