reklama

Návšteva v nemocnici

Nebola som tu už niekoľko dní, a práve tie dni, keď som tu nebola som strávila na nemocničnom lôžku. Drobné poranenie, zvýšená teplota, a nakoniec zápal a operácia kolena....

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

Ked som sa s manželom vybrala počas krásnej horúcej soboty na obchádzku Piešťaň na bicykloch ani vo sne ma nenapadlo, že sa domov vrátim až za 15 dní. Jediné čo si z toho dňa pamätám je ráno, príprava obeda a potom už len moment keď sme vyrazili z domu, nič viac. Potom už si pamätám len ľudí v bielom, ktorí okolo mńa pobehovali.

Potom, ako som sa prebrala mi manžel povedal, čo sa nám stalo, a spýtal sa ma, či si na niečo spomínam. Išli sme okolo rieky, keď nás obiehal autobus, a mňa zachytil zrkadlom, ktorým mi "treskol" po hlave. Ja som spadla aj s bicyklom do rieky /teda nie veľkej rieky, ale nášho potôčika/ a rovno na kameň. Mala som slabší otras mozgu, niekoľko pomliaždenín, a čo je podstatné nič zlomené.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Po troch dňoch to vyzeralo tak, že ma pustia do domáceho liečenia. Bola som veľmi šťastná, aj keď ma neustále veľmi bolelo ľavé koleno. V utorok večer mi lekár oznámil, že ak sa nič vážne nestane, môže si ma prísť ráno manžel vyzdvihnúť, hneď som mu teda dobrú správu zatelefonovala. V stredu ráno pri meraní teploty sestra zistila, že mám teplotu 37,7°C, lekár mi oznámil, že v nemocnici ostávam minimálne do konca týždňa. Od stredy sa môj stav začal zhoršovať, a teplota sa neustale zvyšovala. Ja som sa neustále sťažovala na bolesti v kolene, ktoré sa rozšírili na celú nohu, lekári konštatovali jediné: "Je to dôsledok pádu a nárazu", až v sobotu ráno, keď prišiel na moju izbu službukonajúci lekár sa mi konečne pozrel aj na nohu a stisol mi koleno, ten hneď konštatoval, že nebude všetko s nohou v poriadku, lebo je celá horúca, opuchnutá a vyzerá to tak, že je plná zápalu. Jeho predpoklady sa naplnili a ešte v ten večer som ležala na operačnej sále. Našťastie všetko dobre dopadlo. Lekári skonštatovali, a oznámili mi, že som mala koleno plné hnisu, a ten spôsoboval aj zvýšovanie teploty.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

V nemocnici som si poležala ešte jeden celý týždeň. Dnes ráno ma konečne prepustili domov. Teraz len ležím v posteli, a mám naplánovaný týždeň oddychu a nič nerobenia, to je príkaz lekárov a o týždeň sa chystám na kontrolu, či je všetko v poriadku.

Dúfam, že teraz si pár dní oddýchnem, a potom sa budem môcť pustiť do práce, lebo ako to už býva, prácu za mňa nespraví nikto....

Katarína Malovcová

Katarína Malovcová

Bloger 
  • Počet článkov:  23
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Obycajna zena ktora rada cita knihy rozneho zanru a momentalne vyplna volny cas pisanim blogu Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu