reklama

Teším sa na oddych

Pred týždňom sme mali vonku 40°C horúčavy, a dnes nám prší a teplomer ukazuje len 16°C. Príde mi to ako poriadne veľký teplotný rozdiel, hlavne, keď je leto, deti majú prázdniny a každé dieťa či menšie alebo väčšie by čas voľna radšej trávilo v prírode ako doma pri počítači.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (4)

Dnes ráno som vstala presne o pol deviatej, bol to neopísateľný pocit. Keď si spomeniem, ako každé ráno vstávam medzi šiestejhodine, a niekedy dokonca aj skôr, tak dnešný dlhý spánok mi prišiel ako nekonečný, ako z Tisíc a jednej noci.

Vyspala som sa doslova doružova. Môj manžel mi asi po prvý krát po dlhých rokoch nášho spoločného života prichystal raňajky a dokonca ich priniesol do postele. Musím uznať, že sa veľmi snažil. Prichystal doslova typické anglické raňajky, povedal mi: "Pani kráľovná to všetko je pre Vás, prajem dobrú chuť".

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Upiekol slaninku, šunku, vajíčka, nachystal banketové pečivo, veľa zeleninky, tanier prikryl obrúskom a na vrch položil červenú ružu. Bolo to veľmi romantické, cítila som sa, akoby som mala minimálne o dvadsať rokov menej. Po spoločných raňajkách som nám zbalila kufre a o necelú hodinku vyrážame do Slovenského Raja, kde strávime pár dní. Manžel dostal vo firme kde pracuje ako darček k 50.narodeninám poukaz pre dve osoby v penzióne Pod Guglom v Mlynkách. V Slovenskom Raji som nebola už niekoľko rokov, takže sa veľmi teším, najmä na turistické rebríky, vodopády, nádhernú prírodu, a všetko okolo.

Na internete sme si pozreli fotky, a penzión vyzerá celkom zaujimavo, ako rodinný dom, ktorý ponúka ubytovanie pre 24 ľudí, a vonku sa nachádza aj bazén. Už sa veľmi teším, dúfam, že počasie sa trošku umúdri, a vykukne nám aj slniečko. Lebo keď si spomeniem na poslednú návštevu Tatier ako sme celý víkend strávili len na hoteli, nebolo to veru bohviečo....

Katarína Malovcová

Katarína Malovcová

Bloger 
  • Počet článkov:  23
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Obycajna zena ktora rada cita knihy rozneho zanru a momentalne vyplna volny cas pisanim blogu Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
Iveta Rall

Iveta Rall

88 článkov
Post Bellum SK

Post Bellum SK

75 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu